Prisutdelning

Nu är tävlingen över och resultat blev jätte bra! Efter dressyren och hoppningen så låg vi på en delad elfte plats men efter att tre av fyra ryttare lyckades rida terräng banan felfritt så klättrade vi från elfte plats till en femte placering! Vi blev femte palcerad på Lag SM år 2009. Det var 23 startande lag och 6 placerade. Oh, vad härligt!! Vi hade nästan givit upp hoppet efter de två första dagarna. Tove fick även en individuell femte placering och Frida fick även en inviduell nionde placering.

Nu om en vecka ungefär så ska hala SM laget till UVFK och rida om DM medaljen. Det är endast tre startande där, och alla är vi från Björklinge - Tove Eriksson, Hanna Zetterberg och Hanna van Ooijen. Vem ska ta DM guldet, det får ni veta så småningom.

Fler bilder från prisutdelning och terrängen kommer jag lägga upp så fort jag får tid. Just nu är det skolan som jag måste tillbaka i, tre dagar är missade och det gäller att ta igenom dem så fort som möjligt. Tack för mig som har varit "bloggare" hela SM veckan. mvh Tove Eriksson



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättegrattis!!! superbra ju

häls Sofie & Ninni

2009-08-23 @ 21:53:56
Postat av: Anonym

super bra är ni! BRF, BRF, BRF! men varför 5 rosetter? :D

2009-08-25 @ 17:31:30
Postat av: Anonym

Fem rosetter pga. en till lagledaren. Det är min mammas första rosett.

2009-08-25 @ 18:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0